środa, 5 lutego 2014

Ulubione blogi i vlogi

Od razu na wstępie muszę się przyznać, że nie czytuję zbyt wielu blogów. Dlaczego? W sumie to ciężko mi znaleźć konkretną tego przyczynę. Może dlatego, że te, na które zaglądam są dla mnie wystarczające albo po prostu nie mam aż tylu blogów, którymi mogłabym się zachwycić.
Ale wśród ogromnej rzeszy tych, które istnieją w sieci są miejsca, do których chętnie zaglądam.



VLOGI

Ostatnio zwiększyłam swoją aktywność na youtubie i znajduje coraz to kolejnych jutuberów, a w zasadzie jutuberek, które przykuwają moją uwagę. A oto i one:

1) Miejsce pierwsze zajmuje Bethany Mota - ta nastolatka z Ameryki wydaje się być urzeczywistnieniem filmowego ideału. Dziewczyna prześladowana w szkole nagle staje się wzorem dla wszystkich i zyskuje nie tylko sławę, ale i sukces. Przedstawia się jako MacBarbie07 ale do Barbie jej daleko ;)

2) Srebrny medal przypada Alinie z Design Your Life - tak jak uwielbiam jej bloga, tak i jej kanału nie mogłam przegapić ;)

3) Na podium także znajduje się Włoszka o przesłodkim pseudonimie Cutiepie Marzia - jest tak urocza, że nie sposób jej nie kochać :)

4) Ostatnio trafiłam także na kanał Blair Fowler, która być może znacie jako JuicyStar07 - jest to postać bardzo znana w Ameryce, która wzbudza trochę kontrowersji jako ta, która promuje konsumpcyjny styl życia. Może i tak jest, ale fajnie dopracowane filmiki przyciągają uwagę.

BLOGI

1) W tej kategorii na miejscu pierwszym znajduje się zdecydowanie Alina z Design Your Life :) Kto jeszcze nie zna niech koniecznie nadrobi zaległości.

2) Make Life Easier - choć czasami mam wrażenie, że z modą jestem na bakier, to do tego bloga przyciągnęła mnie głównie sekcja kulinarna prowadzona przez Zosię - pyszne i proste przepisy, które wszystkim przypadną do gustu (po przepisy udajcie sie na www.makecookingeasier.pl ). Uwielbiam na tym blogu zestawienie miesiąca, które prezentowane jest w postaci zdjęć. Na zdjęciach tyle się dzieje, że opis jest zbędny.

3) One little smile - trochę o kosmetykach, trochę życiowej refleksji, trochę gotowania czyli słowem trochę wszystkiego. Paula idealnie znajduje równowagę wśród tych wszystkich tematów.


Kiedyś czytałam jeszcze kilka blogów poświęconych fitnessowi, ale niestety po pewnym czasie część z nich przestała mi odpowiadać. Wciąż szukam czegoś idealnego w tym temacie. A może Wy możecie mi podpowiedzieć w tej kwestii? :)

Dzisiejszy post wyszedł w sumie dosyć krótki, w związku z tym na kolejny post zapraszam już jutro i w sobotę. A tymczasem życzę Wam miłego wieczoru.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz