niedziela, 13 października 2013

Na początek

Zanim zdecydowałam się założyć tego bloga, długo zastanawiałam się "czego czytelnicy oczekują od nowych blogów?". A potem zapytałam samej siebie, czy naprawdę znów chcę robić coś pod kogoś i według czyichś oczekiwań? Nie. Dlatego postanowiłam, że będę pisać tu o wszystkich, co dotyczy mnie samej i co mnie interesuje. Dlaczego? Bo nie jestem jedyną młodą kobietą, która poszukuje swojej drogi życiowej. Nie zdziwcie się więc jeśli na blogu pojawi się wpis o gotowaniu, modzie, show biznesie, fotografice czy też o życiu. Od tak. Bo takie właśnie jest życie...bardzo różnorodne. Możecie w komentarzach zostawiać propozycję tematów następnych postów. Jeżeli stwierdzę, że jestem w stanie się wypowiedzieć na dany temat, to z pewnością zobaczycie taki wpis. A póki co życzę wam miłego dnia i do następnego wpisu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz