czwartek, 12 grudnia 2013

Świąteczny wystrój



Święta coraz bliżej :) Też się cieszycie? Zostały tylko 2 tygodnie do rozpakowania prezentów ;) Choć mam 25 lat to nadal jak dziecko cieszę się z rozpakowywania podarunków od Mikołaja. Nawet jeśli wiem co dostanę ;) Jednak ten post nie będzie o prezentach lecz o świątecznych dekoracjach do domu.
Od zeszłego roku, czyli odkąd się przeprowadziłam do większego mieszkania, staram się, aby w każdym pokoju był jakiś świąteczny akcent. Buszując po galeriach handlowych oglądam z podziwem niektóre "duperelki" i oczami wyobraźni widzę, jak pięknie prezentowałyby się w moim domu. Staram się jednak nie wpadać w szał zakupów i wykorzystywać w dekoracji domu to, co już mam. A teraz do rzeczy. Poniżej wszystkie zdjęcia, które inspirują mnie do wprowadzenia świąt we własne cztery kąty :)




źródło zdjęć: pinterest.com

źródło: grafika google

źródło: zszywka.pl

źródło: designyourlife.pl


źródło: grafika google

źródło: grafika google





Jeżeli i Wy już udekorowaliście swoje mieszkania, domy czy pokoje koniecznie pochwalcie się swoimi realizacjami :) A już w sobotę kolejny post o świątecznym wystroju wnętrz, jednak tym razem skupimy się na dekoracji stołu, przy którym zasiada cała rodzina. Zapraszam :)
Nie zapomnijcie śledzić mnie na facebooku oraz bloglovin - dzięki temu będziecie zawsze na bieżąco ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz