sobota, 4 stycznia 2014

Pokój dla nastolatka

Nastała sobota co oznacza, że dziś kolejny post o wystroju wnętrz :) Dziś zajmiemy się pokojem dla nastolatków. Nie wiem czy czytają mnie mamy, ale może ten post okaże się inspiracją dla przyszłych mam ;)




Jakiś czas temu, gdy przeglądałam różne portale o wnętrzach, trafiłam na artykuł, w którym pokazane były wnętrza z meblami zaprojektowanymi przez Sergio Mengota. Jego kolekcja skierowana jest zarówno do nastolatków jak i do dzieci. Jak tylko zobaczyłam zdjęcia, od razu zakochałam się w tych meblach. Wiedziałam też, że będą one stanowić dla mnie inspirację, gdy będę urządzać pokój dla swojego dziecka (co prawda dziecka jeszcze nie mam, ale trzeba myśleć przyszłościowo ;) ). 
Największą zaletą tych mebli jest to, że są one uniwersalne - będą się świetnie prezentować zarówno w pokoju maluszka, a później nie będzie większego problemu ze zmianą ich wyglądu, gdy dziecko będzie dorastać. Dodatkowo są one zaprojektowane z myślą o małych przestrzeniach. Nie oszukujmy się, dziecko zawsze dostaje najmniejszy pokój ;) Dzięki dużej ilości schowków zmieszczą się wszystkie rzeczy, których dziecko potrzebuje. Oprócz tego wszystkie meble dostępne są w różnych wersjach kolorystycznych, dzięki czemu unikniemy monotonii w pokoju.
Nie będę więcej pisać, bo zdjęcia, które Wam pokaże mówią same za siebie. Miłego oglądania :)




















Ostatnie 2 zdjęcia nie prezentują projektów Mengota - znalazłam je na pinterescie i bardzo mi się spodobały. Ostatni jest dla mnie szczególnie dobrą inspiracją, bo najmniejszy pokój ma właśnie taki sam kształt jak ten, który widzicie na zdjęciu.

Wiem jedno - bardzo żałuję, że jeszcze 10-15 lat temu, kiedy ja wchodziłam w wiek nastoletni, nie było takiego wyboru mebli. Wiem, że mój pokój na pewno wyglądałby zupełnie inaczej.

Wszystkie zdjęcia prezentujące meble Mengota pochodzą z serwisu domowladni.pl.

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne i ciekawe wnętrza. Ale myślę, że trzeba mieć też spore pomieszczenia by stowrzyć coś niebywale ładnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. projekty z powyższych zdjęć są przeznaczone właśnie z myślą o małych przestrzeniach, dlatego mogą być inspiracją dla wielu polskich domów ;)

      Usuń