czwartek, 21 maja 2015

Zajęcia pokazowe Bokwa fitness i stretching!!!!

Tak, wiem, dawno nie pisałam i biję się w pierś i bardzo Was przepraszam. Jednak mam nadzieję, że kolejna informacja trochę mnie usprawiedliwi :)


Nad tym projektem pracowałam w sumie od kilku tygodni. Chociaż miałam nadzieję, że zejdzie się krócej, to jednak musiałam na to poświęcić trochę czasu. Ale w końcu ruszam :) I mam nadzieję, że może kogoś z Was uda mi się namówić na dołączenie do mnie.

29 maja 2015 w hali sportowej na ul. Redutowej 37 w Warszawie organizuje zajęcia pokazowe Bokwa fitness oraz stretchingu. Tylko tego dnia cena promocyjna za wejściówki: 10zł za 2 godziny zajęć!!! Jeśli do tej pory nie mieliście okazji sprawdzić, czym jest Bokwa, teraz macie wyjątkową szansę. Obowiązują zapisy i kolejność zgłoszeń, dlatego serdecznie Was zachęcam do dołączenia.

Więcej informacji znajdziecie na Facebooku: www.facebook.com/fitnessdorota

Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz