sobota, 9 listopada 2013

Dekorowanie ścian cz. 2

W zeszłym tygodniu obiecałam Wam pokazać jak udekorować ścianę za pomocą obrazów i ramek ze zdjęciami. A oto i kilka pomysłów, które mam nadzieje zainspirują Was do ożywienia waszych ścian. 




Jak widać karnisz może posłużyć nie tylko do zawieszenia firanek czy zasłon :)



Bywają ramki, które nie mają uchwytów do powieszenia, ale wystarczy je postawić na komodzie czy na szafce. 


Symetria nie musi być zachowana.

Wiele zdjęć wygląda równie dobrze bez ramek. Poniżej macie przykład zdjęć, które zostały wydrukowane na specjalnym płótnie. Prezentują się naprawdę fajnie. 






Jeżeli nie macie pomysłu jak oprawić swoje zdjęcia, to nic straconego. Nawet kanwy z różnymi wzorami dobrze wyglądają na ścianie. 

Małe ramki w dużych grupach wyglądają korzystnie...


...jeśli jednak macie duże ramki czy obrazy, zawieście je pojedynczo - efekt będzie lepszy:




W ostatnim czasie modne są też dzielone obrazy. Tutaj przykład na ukazanie wszystkich pór roku.



A teraz kilka podpowiedzi w jakiej konfiguracji zawiesić ramki:


A na koniec mały bonus ode mnie: oto jak wyglądają pewne bardzo małe ramki na mojej ścianie:


Komplet ramek o różnych rozmiarach kupiłam wiele lat temu (byłam wtedy jeszcze w gimnazjum) i do tej pory stawiałam je na wszelkich możliwych półkach. Jednak ich niewielkie rozmiary były bardzo "niewygodne" przy sprzątaniu. Dlatego też w końcu zadecydowałam, że powieszę je na ścianie w jakiejś ciekawej konfiguracji. Mam nadzieję, że udało mi się (ja w sumie jestem zadowolona ;) ).

Za tydzień kolejny post o wystroju wnętrz, ale zdradzę wam, że w międzyczasie przygotuje dla was post kulinarny. Będzie słodko :) 

Miłego długiego weekendu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz