sobota, 16 listopada 2013

Komfortowa łazienka

Zima zbliża się wielkimi krokami. Nie wiem jak wy, ale ja jestem strasznym zmarźluchem, więc zawsze po przyjściu z zimnego dworu lubię zrobić dwie rzeczy: wypić gorący napój (kakao, cappucino lub herbata) oraz zanurzyć się w wannie pełnej ciepłej wody i piany :) Czy już się domyślacie o czym będzie dzisiejszy post? Tak - dziś zajrzymy do łazienek. Sądzę, że jest to miejsce, w którym panie spędzają bardzo dużo czasu ;) Warto więc, aby wystrój tego pomieszczenia odpowiadał naszym gustom i sprzyjał relaksowi.



Wersja minimalistyczna - brak glazury i nieskazitelnie czysta biel.


To zdjęcie było dla mnie inspiracją, gdy projektowałam swoją łazienkę. Zamiast bieli zastosowałam beż i dodałam pasek beżowego dekoru pomiędzy brązowymi płytkami.


Słupek z półkami po lewej stronie jest genialny! Sama mam taki w łazience. Dzięki temu wszystko ma swoje miejsce, dzięki czemu ani półka pod lustrem, ani umywalka, nie są zastawione rzeczami ;)


 Punktowe oświetlenie tworzy  intymny nastrój. 


Ta łazienka została podzielona na 2 części. W głębi widać wannę. Zamontowanie drzwi wewnętrznych pozwoli nam cieszyć się małą "samotnią" ;) Plusem jest też duży blat, w który została wpuszczona umywalka. Dodatkowo lustro na całej ścianie optycznie powiększa całe pomieszczenie. No i nie możemy pominąć odbijającej się w lustrze mini szafy na ręczniki i zapasy kosmetyczne. 


Wersja romantyczna. Na półeczkach ustawione małe wazoniki i patery. 


Schowane szklane półeczki po prawej stronie, lustro oprawione w drewno, dużo szuflad - dzieje się tu niewiele, ale cała oprawa broni się sama.


Ukryta miska sedesowa za małą ścianką działową, duże lustro, duży plan, kabina prysznicowa i wanna - wystrój oceniam na 6 :)


Dodatki są równie ważne - tutaj macie przykład jak w fajny sposób schować waciki kosmetyczne. Naprawdę urocze :) Niestety jeszcze nie spotkałam w żadnym sklepie takiego gadżetu, ale jeśli wiecie gdzie je można dostać napiszcie w komentarzach :)
Dzięki schowaniu kosza na pranie w szafce nie będziecie się już musieli wstydzić przed gośćmi ;)


Zwykłe skrzynie, ale jaki efekt! Nawet papier toaletowy nie rzuca się w oczy ;)

Jeśli macie w domu za dużo doniczek, a za mało kwiatków, to spokojnie możecie doniczki wykorzystać zamiast pojemników w łazience.
Wieszak na ręczniki też nie musi być nudny.


 W małych łazienkach przydadzą się praktyczne rozwiązania - to jest nie tylko praktyczne, ale i ładne :)

W której z nich mogłybyście spędzić cały dzień lub wieczór? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz